dimarts, 16 d’abril del 2013

UNS QUANTS RETALLS MÉS, MOMENTS ESPECIALS!


Si l'home conegués la seva capacitat de procurar-se moments de 
placidesa en les grans crisis, no tindria tantes pors i seria més feliç.
Pere Calders (Barcelona 1912-1994)



Jo, mare de María Pérez, vaig gaudir molt. 
Era la meva primera vegada, però veure tots els nens i nenes lo ve que ho van passar feia goig. 
Susana, mare de la Maria, alumna de 6è 



En els Drapaires m’ho vaig passar molt bé. Vam anar per les cases recollint objectes. També vam fer una excursió de la Fàbrica fins la Torrota. Al dia següent vam anar pels carrers, a despertar la gent. Després vam vendre els objectes a la fira. Em vaig trobar amb nens de la Font de L’Orpina, i vaig passar molta estona amb ells. M’ho vaig passar molt bé. Però quan vaig arribar a casa no podia ni aixecar-me del sofà, a més a més vaig dinar dues hores més tard perquè abans d’anar-me em vaig beure una xocolata calenta.
Gerard, alumne de 5è

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada