dimarts, 16 d’abril del 2013

RETALLS D'UNA EXPERIÈNCIA ÚNICA!


La riquesa consisteix molt més a gaudir que no pas a posseir.
Aristòtil, filòsof i científic grec (384-322 aC)


Ha estat un cap de setmana prou actiu, intens... on les sensacions s'han anat esmicolant, barrejant en un no parar. Des del dissabte La Fàbrica ha esdevingut un bullidor de gent. Grans i petits hem estat presents.
Cadascú en fa una valoració personal, carregada del que una jornada solidària com aquesta li aporta. 

Felicitacions de tothom!! Hem pogut gaudir d'una fira simpàtica i excel·lent , i s'ha pogut notar el resultat de la feina prèvia, i del munt de coses que s'han anat polint i millorant.
Lluís, ànima del projecte i col·laborador actiu.


És difícil dir com va anar, perquè la moguda és tan gran que només veus (vius) una part del tot, i segurament són bastants les coses a valorar, però, així d'entrada, per a mi, ha estat una experiència genial, que ha anat molt bé!
Teresa, mare d'alumna de 6è i una de les col·laboradores d'aquesta 7a edició.
I afegeix: L'Eugènia, al vespre, deia -mostrant que s'ho havia passat bé-:  -Quina llàstima, l'any vinent ja no hi podré participar!


Quan vaig arribar ja havien acabat de fer la desfilada i després van fer un concert de música on la Judit tocava la guitarra. 
Vaig agafar un tiquet per a l'esmorzar (estava boníssim). 
A les onze vam començar a vendre; jo anava amb nens/as de sisè i amb la Maria Lorenzo, el Néstor, la Irene i el Gerard Gonzalez. Vam vendre un munt de coses! Anàvem fent torns per anar a comprar; jo em vaig comprar un munt i tot estava a molt bon preu. Va ser super divertit!
Laia, alumna de 5è


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada